.

03 February 2015

Nak Jual Minyak Tak?

2
Tuesday, February 03, 2015
Sejak minyak turun harga minggu lepas, banyak pulak cengkadak stesen minyak ni. Tak ada stok, mesin rosak, minyak habis.. Macam-macam alasan dia bagi.

Cerita ni aku alami masa nak balik KL dari kampung. Stesen Petronas kat Air Hitam semua pamnya ada kon. Tandanya memang tak bagi customer isi minyak.

Kat highway pulak susah sangat nak dapatkan Ron 97. Malahan dah masuk KL pun Ron 97 susah nak dapat. Hampir semua stesen minyak kehabisan atok Ron 97. 

Apa sebenarnya yang berlaku? Nak jual minyak ke taknak ni? Kalau taknak jual minyak, bagi la lesen tu pada yang levug memerlukan. 

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

2 comments:

  1. semua tmpt sama rupanya..ingatkan tmpt aku jer mcm ni Rul....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang satu Malaysia camni agaknya.

      Delete