.

27 May 2014

Berselfie Ditempat Kerja

6
Tuesday, May 27, 2014
Dah macam takde kerja sangat. Berselfie sakan dengan monopod baru. Orang lain dah lama berselfie. Kat tempat kerja, dalam jamban, dalam keretapi, dalam kereta, atas unta, atas kapalterbang, sambil borak dengan Obama. Pendek kata, selfie di mana-mana. Kira aku ni agak ketinggalan sikit. 

Ketinggalan sikit tak apa kot. Dapat beli monopod harga murah. Tak sampai RM30 pun sebatang. Bukan apa, dulu-dulu tak mampu nak beli memandangkan harganya mahal yang amat. Sekarang kat lelong, RM10 pun ada. Awas dengan tektik peniaga. RM10 tu harga yang dia letak. Tapi kalau kita pilih warna-warna monopod tu kena tambah lagi harganya. Bijak betul mereka memanipulasi pasaran.

Apapun, kerja mesti diteruskan. Dah siap kerja baru boleh berselfie. Kalau tak siap kerja, itu dah dikira mengulor. Mengulor ni kira teruk sikit la dari makan Cadbury. Ada paham?

Wokeh.. Selamat bekerja dengan penuh didikasi. Jangan stress-stress ditempat kerja. Mari kita berselfie..

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

6 comments:

  1. perghh pakai monopod tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah bro. baru beli. murah2 je.

      Delete
  2. haha..selfie2..murah harganya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pun ada yg murah lagi. servey2 kat lelong memang murah.

      Delete
  3. Cadburry tu ape? hehehe. Selamat bekerja bro

    ReplyDelete