.

03 January 2014

Orang Dah Tak Minum Kopi Radix?

4
Friday, January 03, 2014

Pagi ni singgah kedai biasa saya sarapan. Biasanya makcik ni dah tau saya suka minum apa. Tapi hari ni dia tanya saya nak minum apa. Pelik juga.. "radix dah habis dik, orang sini dah tak minum radix".

Owh. Itu sebabnya. Saya tertanya-tanya juga, kenapa orang dah tak minum kopi radix. Pada saya air tu sedap je.

Mungkin sebab iklan "mai sechawan" dah tak muncul kat tv kot. Nampak tak, iklan main peranan penting gak dalam melariskan jualan.

Sekarang kat tv apa iklan minumam camtu yang tengah main ye? Mesti jualan meletup-letup.

Published with Blogger-droid v2.0.10

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

4 comments:

  1. Ye ke? Hmm... btw, blogwalking sini. Jemput singgah balik:)

    ReplyDelete
  2. aku kena tanya dulu sebelum nak order. ada ke tidak..

    majoriti ramai yang tak jual dah. tak tahu la kenapa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada masalah dalaman kot. cam yang aku dengar2 camtu la.

      Delete