.

23 January 2014

Jemur Jam

0
Thursday, January 23, 2014
kena sidai juga


Ni lah bahana guna jam terlebih canggih. Jam kuasa solar konon. Ingat nak jimat tenaga, rupanya buang masa.

Casio kena buat bateri yang tahan lebih lama. Bukannya tak kena cahaya satu malam dah mati terus jam tu.

Teknologi dah canggih. Tapi tak betapa nak praktikal. Ni dah sah-sah tak boleh bawak ke kutub utara nih. Malam yang panjang mana mungkin jam ni mampu beroperasi.


About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

0 comments: