.

12 October 2013

Nak Dapatkan Topup Free? Tiru Macam Saya

2
Saturday, October 12, 2013
Tengah-tengah musim gawat ni, sapa taknak topup free. Lagi-lagi si Jejari Comel yang nak bagi. Tak susah pun. Cuma tulis, like dan follow.

Apa kata tiru macam saya.. Buat entry simple untuk rebut peluang keemasan ini. Apa-apa hal jom jenguk dulu syaratnya kat sini.


Apa lagi jom la.. Tapi kena ingat, tarikh tutup 13 Oktober 2013  tau. So kenalah cepat bertindak.

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

2 comments:

  1. Replies
    1. terima kasih Mizz Aiza.. sama2 kita tunggu nanti keputusannya.

      Delete