.

08 September 2013

Meluahkan Perasaan Dalam Tandas Awam

4
Sunday, September 08, 2013
Sikap orang kita yang suka menconteng tak habis di rumah. Dah la suka menconteng arang di muka mak bapak, ni nak conteng dinding tandas awam pulak.

Begitulah, perasaan tak sepatutnya dipendam sorang-sorang. Tapi kot ye pun nak melepaskan perasaan, janganlah dalam tandas. Takde standard la. Tak ramai yang baca luahan perasaan anda tu.

Dah ada kemahiran menulis tu, apa kata tulis je dalam blog. Kalau bernasib baik, ada la orang baca. Tak pun, tulis la kat dinding facebook. Bukan je manusia akan baca, robot pun boleh baca.

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

4 comments:

  1. Biasa tengok dalam tandas banyak yang menconteng benda2 lucah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agaknya bila terpandang barang sendiri, tu yang teringat nak tulis benda lucah tu.. hahah

      Delete
  2. hahaha biasa kita tengok kat tandas memang bersepah orang duk tulis macam2. tu belum yang jual nombor semua. sadis betol tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau berani letak la link blog dlm jamban.. heheh

      Delete