.

07 September 2013

Kenapa Tak Boleh Ketawa?

2
Saturday, September 07, 2013

Kenapa tak boleh ketawa? Ketawa kan satu terapi minda. Ketawa juga mampu mengurangkan stress. Tapi kalau terlalu banyak ketawa juga boleh menyebabkan hati mati.

Mengetawakan orang juga satu perbuatan buruk. Zaman ni mentertawakan orang sesuatu yang biasa. Kengkadang member tersepit kat pagar pun boleh diketawakan. Nampak kelakar ke kawan kita dapat kecelakaan? Kot ye pun lawak, tolong la dia dulu.


About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

2 comments: