.

22 June 2013

Macam mana nak elak kecurian kepala paip?

2
Saturday, June 22, 2013
Alahai la kepala paip. Makin tak selamat pulak engkau duduk dalam tandas awam tu. Tiap kali pasang baru, mesti akan hilang. Lagi-lagi kalau kepala engkau tu kepala besi. Pantang lepa, mesti hilang.

Nak kata orang semekin semakin terdesak, mustahil la kepala paip tu boleh buat duit. Abis tu buat apa sesuka hati cabut? Dah takde keja ke hapa?

Kalau asik-asik hilang je ada baiknya tak payah pasang paip. Nak berak pandai-pandai la cari air. Sediakan air mineral sebotol seringgit, baru ada akal.

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

2 comments:

  1. Tak tahu lah apa punya 'habit' kan...suka sangat buat menda2 gitu...

    ReplyDelete