.

02 March 2013

Sup GearBox Cindai Bandar Tun Razak

18
Saturday, March 02, 2013
Mabeles sup gearbox kat kedai ni. Dengan bau dan rasa yang menyentap jantung, peminat sup gearbox tak patut lepaskan peluang untuk makan kat sini.

Lokasinya di Bandar Tun Razak Cheras sebelah rukun tetangga betul-betul tepi padang. Saya sediakan koordinat untuk ke sini. Harap-harap dapat membantu para peminat sup gearbox. (N03' 5.275" E101' 43.312")

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

18 comments:

  1. oh mak aihhh
    nampak sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedap bro. try la sesekali.

      Delete
  2. Aduhaiii.... makan time hujan mesti sedap nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh.. hujan ke, panas ke.. semestinya sedap. try la dulu.

      Delete
  3. Nampak macam menyelerakan je tu. Cuma satu la, mangkuk tu macam kurang sesuai je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. kalau besar lagi pun takpe.

      Delete
  4. amboi..kan main lagi..tapi xleh makan sll..

    ReplyDelete
  5. Salam ziarah dan salam perkenalan.. :D

    Amboi sedapnya kak Ummi tengok... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maafkan kak Ummi..tapi iRul ni macam pernah kenal nama ni..tapi di mana ya.. :)

      Delete
  6. fuh terbaek betul tulang dia nih :P

    ReplyDelete
  7. Mm...yummy,menggoda betul. !Kat tmpt kite, dorang guna straw untuk dptkn yg bhgn dlm tulang tuh. Tapi kalo ada darah tinggi ni...haa siap ler

    ReplyDelete
  8. hoho
    memang terbaik ni
    tapi tak boleh la nak makan tiap hari

    ReplyDelete
  9. jauh dr tempat sy... huhu http://www.sararose.my/2013/03/stok-shiseido-mask-sudah-sampai.html

    ReplyDelete
  10. Hmmm ..so yummy...selalunya kita cuma makan sup aje..risau kolestral banyak ni..kat kg baru pun best...

    ReplyDelete