.

09 January 2013

Senget

8
Wednesday, January 09, 2013
Sengat sebelah kanan.. Ramai duduk sebelah kanan kot..
Bas ni yang senget ke atau mata saya yang senget. Bila diperhatikan lama-lama, sambil berjalan pun bas tu senget sebelah.

Tiada pemantauan ke? Bahaya tak kalau bas senget macam ni?

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

8 comments:

  1. pemantauan selalu kurang...
    bila sudah berlaku..
    baru ada pemantauan..
    ehehhehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. budaya kita.. dah kena baru nak sibuk

      Delete
  2. KA lupa buat balancing le tu...he..he...

    ReplyDelete
  3. Ada ambil gambar ketika bas ni berhenti tak? adakah ia tetap senget ketika berhenti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa berhenti la gambar tu. senget belah kanan.

      Delete
  4. bahaya nie..tp lagi bahaya kalau naik bas lebih penumpang,,jadi macam sardin

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak daya naik bas penuh. lebih rela tunggu bas satu lagi.

      Delete