.

29 August 2012

Eh! SPM dah mula?

0
Wednesday, August 29, 2012
Baru percubaan SPM la. Tapi itu kira dah bermula la kan? Adik-adik kita dah mula menggeletar menjawab soalan. Maklumlah cuti raya seminggu tak sentuh nota langsung. Sekarang baru tau takut.

Pelajar yang dah bersedia tentu rasa gembira. Raya-raya pun bawak nota. Takpe la dik, berkorban sikit untuk kejayaan masa depan. Bukan tak beraya langsung. Tahun depan ada lagi raya tu. Takkan nak ambik SPM tahun depan sekali lagi kan..

Kepada anak-anak sedara, anak-anak didik, anak-anak kawan, adik-adik yang tengah menghadapi peperiksaan percubaan SPM tu :

Jangan lupa Allah, jangan lupa Rasul, jangan lupa Solat. Insyallah kalian takkan lupa apa yang kalian baca.

Selamat berjuang.

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

0 comments: