.

30 January 2012

Awan Nano Juara AJL 26

0
Monday, January 30, 2012

Penampilan Hafiz malam tadi simple sangat. Saya suka gaya macam tu. Tidak terlalu over dalam persembahan. Apa yang pasti lirik awan nano memang sedikit menyentuh jiwa.

Cuma agak terkilan sebab lagu cinta mukabuku tak menang. Saya suka tengok mata Najwa yang bulat tu. Dengan pipi yang cabi macam tu boleh buat orang cair.

Lagu cinta mukabuku tak la susah nak dihayati. Tapi, semua keputusan di tangan juri. Terima je la.
Tahniah buat Awan Nano.

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

0 comments: