.

24 January 2012

Apa yang Abang Pakai?

2
Tuesday, January 24, 2012
Saya memang suka dengan budak-budak. Pantang jumpa budak-budak mesti nak tegur.

Entahlah, mungkin aura dari arwah abah membuatkan budak-budak juga sukakan saya.

Ni adalah anak saudara saya. Anak-anak akak ipar saya ni memang terkenal dengan sifat takut dengan orang.

Tapi......

Tengoklah, betapa manjanya dia dengan saya. Kalau dengan anak sedara yang lain, manja macam ni semua orang tak heran. Dengan si Israq ni, isteri saya pun naik heran.

Eh! Boleh pulak dia beriba macam tu. sampaikan terkeluar soalan, apa yang abang pakai?

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

2 comments:

  1. aku macam kenal ini olang.. Kilo Alfa Mike ni... salam bro.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm, hohoho.. Cana ko jumpa blog ni bro? Welcome to dunia penulisan. Weh camna ko blh tercampak ke phase 2 plak ni?

      Delete