.

22 July 2010

Gaji

0
Thursday, July 22, 2010
Bismillah,
Hari ini 22 hb. Dah tentu ramai yang dapat gaji. Bersyukurlah pada
sesiapa yang kerja makan gaji. Ada lagi kerja buat kalian. Pada yang
bekerja sendiri teruskan usaha murni anda. Kalau berniaga, berniagalah
secara jujur dan sah. Kalau buat bisnes internet, janganlah kerja
menyepam jer.

Pernahkah kita terfikir duit yang kita dapat tu bukan kita punya? Apa
yang kita dapat tu sebenarnya adalah orang punya. Tak caya cukup bulan
nanti ada lagi tak duit tu? Kalau tak abis pun tinggal 1/4 tu dah
compom. Mana perginya duit tu kalau kita tak bagi pada yang empunya.
Maknanya kita bukanlah milik mutlak gaji kita.

Pengurusan gaji yang cekap dan effisien memang penting. Pastikan ada
yang di simpan untuk kegunaan kecemasan. Jangan joli sakan time-time
gawat cani.

K lah.. mencece pepagi bute ni.. Untuk peringatan diri dan kawan-kawan semua..

Ciow.. Oh ye.. tertinggal sesuatu pengumuman.

Berilah komen di Fanpage saya. Alamat FanPage saya mudah diingati
sekarang nih. Alhamdulillah berkat dari ilmu yang saya dapat,
memudahkan segala urusan.

http://www.facebook.com/KHAIRULAMRAN

Ciowww...

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

0 comments: