.

26 May 2009

Rempit Di Rempit

0
Tuesday, May 26, 2009
Udah bezaman aku dak menulih. Ari ni tebukak lak ati nak nulih. Tengok isu rempit ni tak sudah lak nampaknya. Macam-macam idea pak-pak menteri bagi. Macam-macam hukuman NGO caadangkan. Satu pun tak menjadikan masalah tu selesai. Apa yerk agaknya hukuman yang sesuai untuk mereka. Kalau merempit tak menyusahkan orang tak der masalah ler aku ingat. tapi kalau dah sampai buat jenayah rompak, buli, gaduh, membunuh dan memacam lg... aku ingat kena hapuskan macam babi-babi masa virus nipah tu menular kat negara kita ni. Penyakit rempit ni sama la macam virus nipah tu.. nak hapuskan kena bunuh pembawanya... Mat rempit tu la..

About the author

Aku Khairul Amran. Irul, Itu nama yang orang panggil aku sejak Aku kecik lagi. Dah besar ni orang suka-suka je panggil Amran..

0 comments: